Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga een weekje niet trainen, ben ziek. Moet de hele dag door niezen en hoesten dus dan kan ik maar beter een tijdje rust nemen.

Comment

Ah balen man. goed uitzieken en weer aansterken.
      Suc6
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
        Ah balen man. goed uitzieken en weer aansterken.
        Suc6
        Bedankt . Ik ben trouwens nu wel klaar met de ub/lb split en ga volgende week een ander schematje volgen. Zit te twijfelen tussen sl,rippetoe of een 3 daagse split. Wat ik kan concluderen uit deze 2 maanden is dat mijn benen/schouders enorm vooruit gegaan zijn maar de rest achter is gebleven met name bp. Met bp en dl wat toch 2 grote oefeningen zijn heb ik namelijk geen enkele progressie geboekt. En met name over mijn bp begin ik me wel echt zorgen te maken. Ik zit namelijk veelste laag met het gewicht voor de tijd die ik train.

Comment

Originally posted by Tails View Post
          Bedankt . Ik ben trouwens nu wel klaar met de ub/lb split en ga volgende week een ander schematje volgen. Zit te twijfelen tussen sl,rippetoe of een 3 daagse split. Wat ik kan concluderen uit deze 2 maanden is dat mijn benen/schouders enorm vooruit gegaan zijn maar de rest achter is gebleven met name bp. Met bp en dl wat toch 2 grote oefeningen zijn heb ik namelijk geen enkele progressie geboekt. En met name over mijn bp begin ik me wel echt zorgen te maken. Ik zit namelijk veelste laag met het gewicht voor de tijd die ik train.
          Wijt je dat aan het schema dan?
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Wijt je dat aan het schema dan?
            Dat zeg ik niet maar die mogelijkheid sluit ik niet uit. Sinds het schema zich enkel op compouds richt doe je per definitie al minder borstoefeningen.

Comment

Een UB/LB schema zou prima zijn om bijvoorbeeld die BP omhoog te krijgen. Lukt dat niet dan zou ik niet naar het schema wijzen, maar eerder naar andere factoren. Anyway, succes!
              Train hard or go hormone

Comment

Is bij mij dus helaas niet gelukt en dat voor de 2e keer. Met een eerdere 3 daagse split is het me wel gelukt om mijn bp omhoog te krikken, daarom vraag ik me ook af waar het aan ligt. En bedankt!

Comment

Originally posted by Tails View Post
                  Is bij mij dus helaas niet gelukt en dat voor de 2e keer. Met een eerdere 3 daagse split is het me wel gelukt om mijn bp omhoog te krikken, daarom vraag ik me ook af waar het aan ligt. En bedankt!
                  Welk schema ben je ooit mee begonnen? Hoe lang deed je de verschillende programma's?
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Welk schema ben je ooit mee begonnen? Hoe lang deed je de verschillende programma's?
                    4 maanden ub/lb en verschillende split schema's die elk 6 weken duurden.

Comment

Hoesten en niezen is idd waardeloos, minimaal week niks doen is idd veel beter.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Hahaha ik zou zeggen kijk naar ironies log. Hij knalt em gewoon als tie ziek is.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Je kan je ook afvragen of je dan echt ziek bent of gewoon onderstandig.

Comment

Of dat je gewoon karakter.hebt.

Probeer eens te starten met borsttraining, of doe je dat al?

Comment

karakter? ziek is ziek. zit je niet thuis of kan jij nog inspanning leveren om naar de gym te gaan, dan ben je niet ziek.

begrijp me overigens niet verkeerd, ik heb een hekel aan mensen die thuis zitten zodra ze een scheet dwars voor de kont hebben.

Comment

Laat die jongen zelf uitvogelen of hij kan trainen of niet. Jezus man. Ik ga soms ook niet als ik me kut voel, kan gebeuren.
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X